Sunday, January 11, 2009

Flight MH2802

Pernerbangan dari Kuching ke Miri pada 10hb januari 2009 membawakan kenangan bagi aku, terpaksa landing ke Labuan akibat cuaca hujan dan berangin di Miri pagi itu. Selepas saja Kapal terbang mendarat, hatiku terus lega dan bercampur gembira apabila dapat mendarat dengan selamat di lapangan terbang Labuan. Dapat juak aku shopping lam ati ku tek.Sempat juak aku makan ais krim MC D.Sedikit sebanyak cerita aku di Labuan. Setelah selama 2 jam di labuan, cuaca di Miri pun dah ok lalu mek orang fly balit ke Miri.




Yang paling best, sempat juak sidak cina lam flight aku tok berangkut ngan liquer..hahaha....bait sik terjun belon ya eh..rilek rilek jak dak nya bebeli ngan aik ya sia..huhmurah murah jak barang duty free...so sampey sitok jak cerita aku..






Mc D kat arrival hall ground floor











View lam belon..maka tengah ketakutan sempat juak ku ngambar..ngambar tok memberi aku ketenangan. Hahahaha








P/s boleh di pergi labuan tok eh...rasa langkawi jak kekekeke

No comments:

Post a Comment